dag 3 - Reisverslag uit Nador, Marokko van Jolanda - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Nador, Marokko van Jolanda - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

21 Maart 2013 | Marokko, Nador

Dag 3. Nador
Na een zoet ontbijt vanochtend om 9.30uur in de bus voor onze eerste ontmoeting in Nador . Een privekliniek . We worden vriendelijk ontvangen door een arts die ons uitlegt hoe bet ziekenhuis functioneert. Er is een tolk die vertaalt en we mogen vragen stellen . Daarna mogen we een zaal bekijken en zelfs door het raam van de IC kijken. Daarna gekozen voor de rondleiding naar een nieuw project aan een meer vlakbij Nador. The Lagoon of Marchida ( Golf baan, vogelpark, watersport faciliteiten en bungalows) Gevolgd door een heerlijke lunch bij het vrouwencentrum Cicodel in Nador. Door de tafelzetting leuke gesprekken met de begeleiders in het Engels , Frans en Spaans. Na de lunch en een rondleiding door het centrum een uurtje door de stad geslenterd en op terras aan het water gezeten. Het is heerlijk warm en het voelt als vakantie. Daarna weer in de bus richting het staatsziekenhuis voor een lezing van een gynaecoloog over de abortus problematiek in Marokko. Gevolgd door een diner in een visrestaurant . Om 22.30 uur zijn we weer in het hotel. Het was een interessante dag met veel nieuwe indrukken en leermomenten.