dag 6 - Reisverslag uit Meknès, Marokko van Jolanda - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Meknès, Marokko van Jolanda - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

22 Maart 2013 | Marokko, Meknès

Dag 6, donderdag 21 maart.
Vanochtend weer koffers mee in de bus en om 10 uur richting een diabetescentrum. Daarna een rondleiding in het hoofdbureau van deze vereniging. Na een heerlijke lunch met lamsvlees op een mooie plek hebben we onze thee op het dakterras gedronken . Het is heerlijk weer. Daarna richting Meknes. Een leuke stad waar in de loop van de middag het steeds drukker werd met verkopers van allerhande spullen op het grote plein voor de medina. Na een leuke tocht met een paardenkoets langs de hoogtepunten van de stad in 30 minuten in plaats van de 60 minuten .(Dit omdat we niet meer tijd hadden) vertrokken we om 18.00 uur richting Rabat. Na het inchecken gelijk aan tafel voor het diner.
Om 23.30 zit ik nog even in de lobby van het hotel. Daar is de Wifi ontvangst het best.